Аварійний виклик: Цілодобово - 24\7.

Звичайний виклик: 08:00-19:00 - Без вихідних.

Elektrik.zp.ua

Замовити дзвінок
Послуги електрика в Запоріжжі!

Всі види послуг електрика!
Від заміни розетки до електромонтажу!

Аварійний виклик: Цілодобово - 24\7.
Звичайний виклик: 08:00-19:00 - Без вихідних.

Служба 1580 в Запоріжжі, з мобільного (061) 787-15-80. Єдиний міський інформаційно-диспетчерський Call-центр Запоріжжя.

Як дзвонити "1580" з мобільного?

Зателефонувати з мобільного: +38(050)414-1580, +38(067)656-1580.

Повідомити про аварію або залишити заявку на ремонт в сфері ЖКГ та об'єктів міського господарства в Запоріжжі можна двома способами:

1. Цілодобово за телефонами:

Міський: 15-80, (061) 787-15-80.

Мобільний: (050) 414-15-80, (067) 656-15-80.

2. Цілодобово через Інтернет:

Зареєструвати звернення онлайн на офіційному сайті диспетчерської служби м.Запоріжжя - «1580» в електронному вигляді.

Сайт Контакт-Центру «1580» Запоріжжя: https://1580.zp.gov.ua

Про що можна повідомити в контакт Центр «1580»:

  • Надання довідкової інформації.

  • Експлуатація та ремонт житлового фонду.

  • Благоустрій прибудинкової території.

  • Інженерні мережі та інші питання ЖКГ.

  • Ліфтове господарство.

  • Служба обслуговування електромереж.

  • Магістральні водоводи зовнішніх і внутрішніх мереж.

  • Благоустрій вулично-дорожньої мережі. Ремонт і утримання доріг

  • Утримання зелених насаджень. Охорона навколишнього середовища. Колодязі і відкриті люки.

  • Транспорт міста.

Повідомити про аварію, в тому числі пов'язаної з роботою комунальних підприємств в Запоріжжі: ПрАТ "Запоріжжяобленерго", КП «Водоканал», КП «Міські теплові мережі» (Також відоме, як Концерн «ГТС»), КП «Запорожремсервіс», керуючі компанії «Мрія» і «Місто для людей Запоріжжя», колишні підприємства Запоріжжя- КП «Основаніе», КП «Наше місто»та ін.

Геоінформаційний портал "Міський Контакт-Центр" створений з ініціативи міського голови з метою налагодження конструктивного діалогу між жителями і органами виконавчої влади міста.

Портал надає жителям можливість:

  • Отримувати інформацію про діяльність органів влади.

  • Контролювати своєчасність і якість виконуваних робіт на об'єктах міського господарства.

  • Повідомляти про виявлені порушення.

  • Вказувати на незаконне розміщення об'єктів.

  • Пропонувати додаткові роботи з благоустрою дворів.

  • Оцінювати роботу державних установ.

  • Підтверджувати або спростовувати відповіді службовців про рішення проблем.

Співробітники Call-центру «1580» в Запоріжжі приймають заявки про аварії, аварії з електрикою, проведення поточних ремонтів, роботи водопостачання, опалення, ліфтів, благоустрою та прибирання прибудинкових територій, інформують про проведення планово-попереджувальних робіт тощо.

Оновлена ​​інформація з офіційного сайту "1580" Запоріжжя від 23.11.2019.

1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 [1 Голос]
Мы в соц.сетях:

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ на зворотний дзвінок і консультацію АБСОЛЮТНО БЕЗКОШТОВНО

Залишити заявку
як ми працюємо
Попередній дзвінок

Попередній
дзвінок

Приїзд майстра

Приїзд
майстра

Узгодження плану робіт

Узгодження
плану робіт

Монтаж

Монтаж

Viber