Служба 1580 в Запоріжжі, з мобільного (061) 787-15-80. Єдиний міський інформаційно-диспетчерський Call-центр Запоріжжя.
Як дзвонити "1580" з мобільного?
Зателефонувати з мобільного: +38(050)414-1580, +38(067)656-1580.
Повідомити про аварію або залишити заявку на ремонт в сфері ЖКГ та об'єктів міського господарства в Запоріжжі можна двома способами:
1. Цілодобово за телефонами:
Міський: 15-80, (061) 787-15-80.
Мобільний: (050) 414-15-80, (067) 656-15-80.
2. Цілодобово через Інтернет:
Зареєструвати звернення онлайн на офіційному сайті диспетчерської служби м.Запоріжжя - «1580» в електронному вигляді.
Сайт Контакт-Центру «1580» Запоріжжя: https://1580.zp.gov.ua
Про що можна повідомити в контакт Центр «1580»:
-
Надання довідкової інформації.
-
Експлуатація та ремонт житлового фонду.
-
Благоустрій прибудинкової території.
-
Інженерні мережі та інші питання ЖКГ.
-
Ліфтове господарство.
-
Служба обслуговування електромереж.
-
Магістральні водоводи зовнішніх і внутрішніх мереж.
-
Благоустрій вулично-дорожньої мережі. Ремонт і утримання доріг
-
Утримання зелених насаджень. Охорона навколишнього середовища. Колодязі і відкриті люки.
-
Транспорт міста.
Повідомити про аварію, в тому числі пов'язаної з роботою комунальних підприємств в Запоріжжі: ПрАТ "Запоріжжяобленерго", КП «Водоканал», КП «Міські теплові мережі» (Також відоме, як Концерн «ГТС»), КП «Запорожремсервіс», керуючі компанії «Мрія» і «Місто для людей Запоріжжя», колишні підприємства Запоріжжя- КП «Основаніе», КП «Наше місто»та ін.
Геоінформаційний портал "Міський Контакт-Центр" створений з ініціативи міського голови з метою налагодження конструктивного діалогу між жителями і органами виконавчої влади міста.
Портал надає жителям можливість:
-
Отримувати інформацію про діяльність органів влади.
-
Контролювати своєчасність і якість виконуваних робіт на об'єктах міського господарства.
-
Повідомляти про виявлені порушення.
-
Вказувати на незаконне розміщення об'єктів.
-
Пропонувати додаткові роботи з благоустрою дворів.
-
Оцінювати роботу державних установ.
-
Підтверджувати або спростовувати відповіді службовців про рішення проблем.
Співробітники Call-центру «1580» в Запоріжжі приймають заявки про аварії, аварії з електрикою, проведення поточних ремонтів, роботи водопостачання, опалення, ліфтів, благоустрою та прибирання прибудинкових територій, інформують про проведення планово-попереджувальних робіт тощо.
Оновлена інформація з офіційного сайту "1580" Запоріжжя від 01.10.2020.